Klíčová slova pro vyhledávače může být těžké zvolit

Jak na klíčová slova pro vyhledávače

Pokud se blíže nezajímáte o texty na internetu, ale pouze pro vás mají jakousi informační hodnotu, alespoň co se obsahu týče, může pro vás být dnešní článek zajímavý. Dozvíte se totiž, co jsou to klíčová slova pro vyhledávače, a jak je možné, že když do googlu zadám slovo nebo slovní spojení, tak mi opravdu vyjede zrovna to, co potřebuji. Jak už název vypovídá, klíčové slovo je jakýmsi klíčem, tedy magnetem k přitáhnutí lidí na ten či onen web. Zvolená klíčová slova pro vyhledávače proto musí být psána sofistikovaně, a nebojíme se říci, že je to i věda. Vždyť i za to jsou lidé placení! Taková volba klíčových slov je ale zároveň jakousi psychologií – ten, který je tvoří a do textu vhodně umisťuje, se musí vcítit do role toho, kdo slova vyhledává. Uveďme si příklad – Google toho ví hodně, ale ještě neumí skloňovat. Pokud tedy například hledáte tip na malíře pokojů, pravděpodobně nenapíšete „malíř maluje byt“, ale „malba pokojů malíř“. A to je právě práce toho, kdo klíčová slova tvoří. Navíc musí myslet i na jejich nadměrné používání, protože kdyby se vyskytovala v každé druhé větě, celý text by byl nečitelný a vyhledávač by je mohl vyhodnotit jako spam a tudíž vůbec nezobrazit.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s